Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 5 oktober 2010

Precis hemkommen från en promenad på 45minuter.  Nathalie och Cerine hade dans halv sex så jag följde med och lämnade av dom sen var jag ute på en uppfriskande promenad/powerwalk tills dansen var slut å då plockade jag upp dom på vägen hem igen. 
Bra för mig och skönt att komma hemifrån lite. 

Middagen bestod av korvstroganoff och ris.  Ganska gott men ingen favorit drekt men men det går att äta det med.  Cerine bestämde mat idag och då vart det så.

Jonas kom hem idag från jobbet och var helt slut.  Fan jag hatar verkligen hans jobb ibland.  Han kommer att stressa ihjäl sig ju.  Min älskade älskling.  Det kommer kanske en dag då han slutar där och den dagen kommer närmare å närmare känns det som.  Han tycker det är lite FÖR mkt ibland och han tar på sig allt Själv.  Lite hans eget fel men mest dom andras........................Tycker jag så klart!!!

Dagen har varit såååå otroligt lugn och jag har verkligen inte gjort ett skit.  Två promenader har det blivit och lite tvätt har blivit tvättad mene inte så mkt mera.  
Imorgon ska jag göra lika lite som idag hade jag tänkt.  promenader ska det bli så klart.  Snart om det itne blir för kallt så är jag inne på löpnning igen.   Antar att det kommer bli för kallt ute så jag ledsnar innan men kanske kanske.........................

Näe nu ska vi ta och ge våra barn lite kvällsfika å sen försöka få ner dom i sängarna i en bra tid så dom är pigga imorgon.

Måste komma ihåg att ringa Ridskolan imorgon och avboka.  Insåg att barnen kommer få alltför mkt och vissa saker krockar tillochmed redan så vi får stå över det och se om  det blir bättre efter jul.
Måndagar har dom INNEBANDY
Tisdagar har dom  DANS
Onsdagar har Nathalie Fotboll
Torsdagar Och Fredagar ingenting.  Behövligt för dom ju.
Även att cerine kommer att ha Fotboll antagligen på Måndagar som förut och då krockar det med innebandyn så vi får se hur vi gör.   kanske blir uppehåll på det ena under tiden.

Nu kvällsfika..........................


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar