Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 18 oktober 2010

Dagen har nått sitt slut snart och jag har verkligen inte gjort mig förtjänt av en god natts sömn.  Har mestadels legat i soffan eller i sängen och försökt låtit bli att hosta men utan vidare resultat kan jag säga.
Men men det går över snart hoppas jag...............eller rättare sagt så får det gärna bryta ut först så det kan vända sen. Hatar av gå omking och vara halv/lite hängig bara.  Ska man vara sjuk så ska man ligger däckade i nån dag och inte ta sig upp ur sängen för att sen bli frisk lika fort igen.

Måste iväg och hämta ut ett pkt imorgon som jag faktiskt totalt glömde bort idag då jag var på affären. 
Får ta det under dagen när jag lämnat fillan på dagis.

Har inte så mkt att dela med mig till er nu så jag återkommer i morgon.

See ya´ Babes!!!!

My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar