Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 2 oktober 2010

Bilder från klädbytardagen

Dagen har varit bra.  Åkte in till stan vid tolv med Zimone och Therese efter att ha sovit till tio och ätit frukost med hela familjen. Åkte in på Klädbytardagen och hittade några fynd men inte så mkt som jag hade hoppats på, antar att man skulle åkt in tidigare ändå men men ........................var egentligen ute efter skor men hittade inga som nathalie (som var med) ville ha. Hon tyckte vi kunde köpa nya i affären för hon tänkte minsann inte ha några som andra hade haft på sig.   Sagt å gjort så gav jag upp jakten på skor men hittade dock detta.........



Tränings brallor till cerine eller/och Nathalie. 
Dunväst som jag tror knappt var använd.  till nathalie och /eller Cerine.

Snygg brun (ja det är dåligt kort) pälsväst till Filippa.

Super fin och söt jacka till Filippa. 
Ja denna är dock till mig.  vet ju inte om jag kommer någonsin att ha den men men ................


Sen åkte vi hem för att hinna slänga in en maskin tvätt innan min käre far och Monica kom hit på besök.  Även att dom skulle köpa jultidningar från barnen.  Trevligt trevligt.

Sen var det en snabb prommis med hela familjen på affären för att köpa lite ingredienser till maten som bestod av kött med hela tomater och en massa nötter.  Potatis gratäng till...................Mumma varé.

Nu ikväll så har vi myst lite med barnen.  Dom har mest sutit och kikat på en film och jag gjort en ny header igen. 
Jonas har sutit med sin dator och grejjat med nåt.
Nu ska jag gå kramas lite med barnen innan det är sängen som gäller för dom.

Sen en skön dusch och ta mig outfiten som var detta.

Soft, Ledigt och skönt.........Perfekt för en lördag!!!

Kramkalas var det ja.................


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar