Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 5 april 2011

Ännu en till som kan räknas till oss andra

Inte nog med att nathalie blivit sjuk idag utan nu ligger jonas darling med världens frossa, snorig näsa och en hals som kliar.
Så vi får väl se hur det blir i morgon men om jag känner jonas rätt så går han på jobbet ändå.
Är han inte helt deckad i 40 graders feber så brukar han ta sig på jobbet på nå vis.
Han är så duktig men frågan är vad hans kropp tycker om det han gör alla gånger.

Här sover alla utom jag å darling som ligger i sängen å filosoferar.
Själv så har jag fyllt i alla olika papper man får hem såhär års ang ledigheter i påsk och sommaren m.m
Insåg när jag läste cerines veckobrev att hon återigen denna vecka ljugit om läxan hon sagt hon inte har men som i själv verket ska vara inlämnad imorgon.  Jäkla unge!
Får hämta upp alla hennes saker vid veckosluten tror jag bestämt.
Nu ska det fan bli ordning på torpet igen!

Även att jag efter lite övervägande har beslutat mig för att avvakta återigen med min operation.
Beror på att jag måste ta en massa prover och beroende på provsvaren så kan jag ev ta nytt beslut sen.
Ingen är ledsnare än jag men men hälsan kommer först såklart!
Bröst kan man alltid köpa och så kommer det nog förbli.

Näe nu ska jag försöka få min älskling att sluta huttra så mkt. Stackarn!

Ses imöra

Gonatt på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar