Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 22 april 2011

Aktiv hela dagen

Men herre min skapare vilken skön dag, långfredag å allt!!!
Började dagen klockan sju, min andra hälft var inte alls lika pigg på att kliva upp så  han fick sova till åtta.
Barnen var vakna och vi pulade på här hemma medans Jonas sov. 
Isabell som sovit här inatt var även hon vaken fast hon brukar kunna sova länge.

Barnen ville genast ut och hoppastudsmatta så dom begav sog ut medans frukosten blev klar.
Efter frukosten var alla utom Jonas sugen på att taen promenad men han fäljde med när vi väl började göra oss klar för att gå.
Det blev en rätt lång prommis, bra för mig!!!

Sen hem igen å då började vi med maten.  Grillat blev det idag.  Mumms! Årets första grillning.
Klara som är Cerines bästa kompis kom vid tio så även hon var med på prommis och var kvar när vi käkade oxå.
Isabell drog hem innan vi åtoch klara precis efteråt.  Ensama med barnen så gick vi ut på gården. 
Sex åkte barnen bort och Jag, jonas och filippa var ute och krattae och målade färdigt bänken. 

Nu har vi myst i soffan med en massa godis och våra underbara barn.  Filippa var så slut efter dagens aktiviteter så hon somnade i soffan.  Vincent var trött han med så han somnade sex idag.  Han vaknar väl snart och är piggast i världen.

Näe nu ska jag kramas med mitt hjärta!!!!!

Puss


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar