Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 1 april 2011

freda´s bestyr

Ja nu har snart hela kvällen gått och det har varit full fart från det att barnen kom hem till nu. Eller nu börjar det jobbiga arbetet, tapetsera om!!!

Började med att springa ut till glassbilen när middagen var uppäten och avdukad.  Filippa å jag med plånkan i högsta hugg.  Filippa skulle få bestämma glass om hon åt lite mat idag. Hon äter ju aldrig nuförtiden så jag mutade henne lite å det funkade.
Sagt å gjort så blev det glass för 400 riksdaler.

Sen ko svärmor hit och passade Filippa och Vincent medans jag å darling drog iväg på saron å kollade på barnens föreställning.  Vi har film från den så ni som har barn i saron får väl hojta till om ni vill ha en kopia lr nåt.
Den var rolig och barnen var super duktiga allesamans.

Hemma igen så fick man börja med att röja lite innan det var dags att skicka barnen i säng.  Dom var mkt medvetna om att det inte blev ngt fredasmys idag då vi har så himla mkt annat att göra å då vi kom hem lite för sent för mys tyckte vi.  Cerine var dessutom så trött å lite små hängig så hon var tvungen att gå ut å ta luft efter föreställningen.  Hoppas inte på nån mer sjuka nu.  Peppar Peppar.......................

Nu ligger alla barn i sina sängar å kollar på film.  Jag och Jonas har rivit tapeter så det står härliga till.
Spackling m.m. kvar sen är det bara att slänga upp dom fina svarta....................tänk om det var så lätt som det låter.....då hade jonas varit glad.

Ska försöka bli klar under helgenn iaf.
Man vill ju helst inte stå inne och tapetsera heller då det är helg och hela familjen är samlad och framför allt inte om det är fint värder ute som metrologerna säger att det ska bli.   Är bara att vänta och se om dom har rätt men vi kan ju alltid hoppas.

Tror det var tänkt att Tony & Sandra med barnen skulle komma ihelgen men dom har inte hört av sig än men vi får väl se.   Kanske kan grilla eller nåt ute om det är fint. Så sandra när du läser detta så ring mig om T kommit hem!!!!

Näe antar att jag måste hjälpa min snygga älskling nu. 
Bilder från saron på mina stora underbara tjejer kommer imorgon å likaså bilder från tapetseringen om det blir ngn framgång villsäga. ........................haha!!!

Godnatt och Sov så gott så ses vi i morgon!!!!



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar