Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 15 april 2011

Lars Winnerbäck 2011

Ja men hej på er!!!
Nu har jag inte skrivit på ett tag men har inte haft ngt att skriva om.  I onsdas var jag iväg på "jobbet" och hälsade på.  Så kul att se alla igen. Var länge sedan jag var där. Vincent var lagomt trevlig att ha med, han rev i allt, han hällde ut keiths hund Majas vattenskål, han var i sopkorgen och grävde och ja allmänt överallt kan man väl sammanfatta hans uppförande.  Min gulliga unge är så nyfiken av sig.

Sen åkte vi in på Coop innan vi åkte hem igen.

Igår var jag å vinnie in på Maxi med min kära mammi. Köpte presenter till Hanna, Isabell och Ebba gjorde jag oxå. 
slog in dom när vi kom hem så nu är det bara för barnen att ha kalas på söndag och för ebba att komma hit å leka nån dag i helgen.

Även att jag har städat å städat å städat i flera dagar.  Är ju som en gammelkärring ju.  Blir anfådd för minsta lilla så det tar sin lilla tid att få ngt gjort.
Men men nu är det klart så får vi se om det blir nån städning på söndag eller om vi skiter i det.

Igår var jag på super humör och allt vara bara så där skit bra som det är ibland. 
Jag tog mig en två tre cider och vips så hade jag dragit i mig en halv liter baileys´ oxå.  Lite små berusad och vi hade hur trevligt som helst.  Jonas som skulle upp å jobba drog i sig en pava vin under kvällen.

Var lagomt törstig och hungrig när jag vaknade men som tur var så har jag världens bästa man som kom in med mat och en liter cola innan han drog på jobbet.
Efter att ha sovit lite till och tagit två alvedon så var jag som folk igen. 

Dagen har tillbringats hemma och jag och Vincent har pyntat påskriset.  Ätit godis och bara tagit det lungt.  Små plockat lite mest överallt och bara gått runt å myst.
Såna dagar får man aldrig för mkt av.

Nu ikväll efter att resten av familjen kom hem så har vi käkat middag.
Middagen bestod av helstekt fläskytterfile, klyftpotatis, sallad och sås.  Mumms!!!

Barnen har åkt iväg på Saron men väntas hem när som helst.  Ska mysa och bara ha det bra.

Imorgon är det lördag och vi ska städa garaget.....................Usch vet ni hur mkt skit och saker det får plats i ett garage??
Huvvaligen det är inte lite det inte.  Men så underbart när det är gjort ju.

Idag har jag bokat biljetter till Lars Winnerbäck i höst.  Dom släpptes igår och är redan slutsålda.  Tur man hann få tag i några så man vet att man får chans att gå!!!!


Näe nu har jag inte tid med det här utan nu ska jag hjälpa darling med att installera nya bredbandet. 

Ha en underbar dag/kväll /helg allesammans!!!
Jag återkommer imorgon eller senare ikväll med lite bilder.



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar