Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 21 april 2011

Sorry för bad update

Ja idag har vi tillbringat nästan hela dagen utomhus.
Först gled jag å Vincent in till stan för att handla det sista inför helgen (trodde jag) och för att besöka pappa Jonas på jobbet.
Började med Jonas jobb.  Trevligt trevligt.  tog med mig Jonas bort å köpte hamburgare.  Mattias och Micke satt oxå där å käkade.
Solen sken och vi satte oss ute för att grabbarna skulle få dricka sitt kaffe.  Åh gud va skönt det är med solen.  Man blir så glad å full av liv.

Sen sa vi hejdå och drog ner på stan.  HM först för att få tag i en keps till lilleman (tyckte det var lite för varmt med vintermössa nu). Köpte två, en med Spiderman och en med blixten mc queen.  Ett linne till mig och ett par solbrillor till Vincent.
Hemköp och där blev det mest mat, köpte ett lager med ytterfläskfile som är så gott att grilla.
Tulpaner blev det oxå. Underbart med blommor ju.

Sen hem för att mötas av Jonas och Filippa på gården.  Jonas slutade tidigt och fillan likaså.
Cerine och Nathalie ville vara kvar och göra färdigt det dom höll på med så dom kom hem vid tre.

Packade upp allt  och sen begav vi oss ut på gården för diverse bestyr. Jag målade en bänk men ska måla en gång till i morgon.  Jonas klippte häcken.  Barnen gick påskkärringar och kom nyss hem.

Isabell (nathalies kompis ska sova över här så nu har vi fulla huset med ungar).

Här kommer lite bilder iaf.


Nya balkongmöblerna

Nya grillen

Vincents nya skor

yo mannen!!!


Me



Men som sgat så hade trodde jag att jag fick med mig allt från stan men jag hade missat det viktigaste enligt Jonas. BOLAGET!!! Var bara att farta in med Lena å carro de nu på kvällskvisten.  Inte så mkt folk så det gick fort.
Nu ska vi käka lite melon och mysa


Glad Påsk på er alla!!!!


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar