Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 11 april 2011

Mot Sthlm- MotVåren

Tid hos läkaren är bokad. Kvart i två skavi vara där.
Cerine kom hem från skolan idag för hon var hängig. Min stora tjej.  Tar med henne in till doktorn på en gång så är båda kollade. Hoppas verkligen dom slipper äta den där jävla antibiotikan. Usch inte bra det ju!!!

Även att jag funderar skarpt på att boka in en liten weekend resa ner till my favorit place = Sthlm.
Jag är bra sugen på att åka ner nu, bara ta det lungt och kolla runt lite.  Besöka graven kanske och kanske träffa lite vänner där nere.
Hade velat åkt ner den 26 men det är ju mitt i veckan och det kan bli körigt att få tag i barnvakt till lilleman då.  September spelar på Bern´s och det kommer att vara kanon.
 Ja vi får väl se vad som dyker upp.

Näe nu ska jag göra mig klar för att åka in till stan.


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar