Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 19 april 2011

Jakten har börjat!!!!

Godmorgon!!!

Ja nu har vi vaknat, ätit frulle och msyt en massa.
Jag har visat intresse för en lägenhet och ett hus så vi får hålla tummarna för att vi kanske får ngtav dom.
Synd bara att inget av intresse finns i näsviken.
Svårt att få tag i bostad oavsett om det är hus eller lägenhet som är så pass stort som vi behöver.
Sen är det nästan ett måste att det ska vara någolunda renoverat så det inte finnsen massa fukt och mögel bakom väggarna.
Ja jag håller verkligen tummarna.

Om ngn vet av hus, lägenhet i hudiksvalls området med minst fem sex rum så är vi intreserade.
Hyran är rätt oviktig så maila mig om ni vet ngt.


Nä msåte fortsätta min jakt på bostad nu men återkommer när jag varit hos läkaren.
Svarade på din komentar Maria under din komentar så du vet!!!

Puss så länge!!!



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar