Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 20 april 2011

Back at Home!!!!

Ja nu har jag varit iväg å handlat lite igen.  Skulle bara åka in för att köpa lite mat inför påsk och ev lite pryllar till barnens påskägg.  Kom hem meddet här:

Observera att mammas duktiga pojke hållerpå hjälper mamma att packa upp alla varor. Duktig min prins är!!
 Till slöa och onyttiga helger. Mumms!!! Hellre att jag ger barnen chips å ostkrokar än godis iaf.
 Jag skulle handla mat men det här lilla var det jag fick med mig hem idag.  Det betyder att jag tyvärr måste åka in i morgon igen för att se till att allt finns under helgen.





Haha intresanta bilder på vad jag shoppat.  Näe kanske inte men men allt kan ju inte vara bra jämt ju!!!
Jaha vad ska ni göra i påsk nurå???


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar