Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 27 april 2011

Walking on sunshine

Hej!!!
Hur har eran dag varit???

Våran dag har varit lika bra som alla andra (flesta) dagar.
Vi (jag, stor brudarna och Vincent) drog in till stan efter vi hade donat färdigt här hemma.
Började med att gå in och hämta Cerines glasögon som var klara för hämtning, Sen in på HM för att inhandla ett skärp till lilleman men kom ut med en massa mer. 
Två klänningar, en jumpsuit till Cerine, En  tunika,  en klänning och en jumpsuit till nathalie.  Tre linnen till mig och ett hårband.
En tur på Hemköp och på Lindex för att hämta Filippas regnkläder som jag beställde för nån dag sedan.


Väl hemma igen så inväntade vi Jonas och Fillan innan vi åkte in med min kära mamma på MAXI för en liten handling.
Innan vi besökte MAXI så var vi även in på skoaffärerna i stan och Nathalie och Cerine köpte två par varsinna skor.  Nathalie två par sandaler och Cerine ett par sandaler och ett par tygskor.

När vi kom hem från stan så hade vi en massa plock med alla varor innan vi fick tid över för middag. 
Jonas hade gjort ugnsgratinerad korv och mos medans vi var borta.  Gott gott!!!

Även att jag ringde hyresvärden i stan idag och hörde hur man gjorde om man ville tapetsera om och det fick man göra och matrialet stod dom för om man gjorde det själv.  Perfekt tänktejag då!!!  Fast nu vet jag ju inte ens om jag vill flytta dit.  Har sån beslutsångest så det skriker om det.
Vi kommer att flytta in i början på agusti och då är sommaren över nästan ju,  bra det för då får vi en sommar till här ute.
Fast Jonas kom med en bra sak igår.  Han sa att vi kan sätta in luftrenare så kanske vi kan bo kvar här.  Vi vill verkligen inte flytta härifrån.  Jag har hittat min plats som jag trivs på, barnen vill inte flytta för dom har sån frihet här med gården och känner alla redan osv.  Jonas trivs ju typ vart som helst men han tycker väl som oss andra att det är så bra med just gården och att vi får göra som vi vill med det mesta.  Han är ju lite av en "fru" som vill peta å påta i trädgården och snickra å hålla på och det går ju inte mitt inne i stan.

Ja vi får väl se vad som händer.
Ska ringa hit "mannen" från miljökontoret först en gång så vi får veta hur mkt fukt (om det visar ngt) det är!!!


Näe nu ska jag ta en dusch!!!!
Ses imöra!!!




My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar