Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 5 april 2011

Hej alla läsare....
Här kommer ett litet inlägg från min mammas barnbarns mammas man...hihihi
Det är jonkeponken som skriver näe det här går inte att hålla påatt jolla sig såhär när frun ligger och är så sjuk så att hon inte orkar med att underhålla sina älskade bloggläsare.
Som ni kanske har förstått så är min äkta hälft sjuk troligen migrän för hon har lite svårt med starka lampor över 2 watt och ljud som är aningen högre än när en mygga släpper sig på sådär än 2 meter så då får hennes man rycka in och skriva några rader.
Ja allt började på hemköp min fru fick ett plötsligt annfall av sjukdom och kravlade sig med barnvagn och allt till hälsocentralen (Hon hade redan bokat tid på morgonen kände väll på sig att hon skulle bli värre framåt da´n) Väl där ringde hon sin man altså mig och bad på sina knän att jag skulle komma ner och vakta vår son (En vilde) medans farbror doktorn skulle göra vissa undersökningar och eftersom att jag älskar min fru över allt annat så hoppade jag på min häst av stål och plast. väl nere på HC så hittade jag min fru i ett hörn av ett väntrum inlindad i vår sons (Den vildes) barnvagnstäcke (CA 50x70cm) och huttrande som en kinesiknackenhund i sibirien. För att göra en lång historia kort så hittade doktorn inget fel så jag ställde diagnosen MIGRÄN jag sadlade på min ädla springar åkte tillbaka till jobbet bad om ledigt resten av dagen och for hem till min skatt(ordnade med transport åt henne först) Jag hoppas att ni haft en trevlig dag 
Tack och godnatt.
PS. imorgon ska nog ordningen vara återställd så att ni kan få åtnjuta härliga inlägg som vanligt. 


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar