Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 5 april 2011

Fläskig beslutångest

Jag har den fetaste beslut ångesten i stan.  Vet inte om jag ska åka och köpa ny tvbänk m.m.
Och inte nog med det, ska det isåfall vara svart, grått eller vitt?

Och om jag köper nytt måste jag då byta ut vitrinskåpet oxå då?
Jag brukar veta hur jag vill ha det men nu är jag så kluven så jag vet inte vad.
Kanske ska avvakta för att se hur det kommer se ut med den.
Ja åker nog upp å köper lite annat smått å gott och väntar tills jag vet säkert hur jag vill ha det.
Känns lite onödigt att köpa nytt om man ändå ska bära in dom gamla möblerna på en gång.

Svart/gråa tapeterna vart super men det vart lite svårt att få till det med mina möbler. . . . . . .  Tror jag.
Har ju inte provat möblera än utan v-rummet står som det gjorde i sönda's.
Blir inte mkt gjort när kärringen i huset är sjuk vettu.
Jonas är duktig men man kan väl säga att han prioriterar lite annorlunda än mig.
Idag var han tex ut och brände massa skräp i tunnan medand insidan av huset set ut som ett fucking mess. . . . .karlar!!!!

Näe nu måste jag försöka ta mig på toa utan att bli attakerad av alltför många ljudliga barn (min hjärna sprängs).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar