Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 7 april 2011

Gör ett nytt försök idag då. . . . . . .

Goddagens goddagens gött fölk.
Idag är det ettt sjuhelvetes väder ute, iaf här i byn. 
Somnade till vid tre men låg och hostade hela natten så det blev inte så mkt sömn vilket ledde till att jag vaknade vid halv elva idag.

Barnen på skolan och även nathalie som promt ville gå dit fastän hon är hostig och allmänt krasslig. Dom slipper fritids iaf och det är ju bra.

Filippa är sjuk och har feber, vincent är sjuk med feber och dessutom en tå som inte vill bli bättre.  Idag blir det läkaren för att råda bot på alla sjukdommar.  Å jävlar ta läkaren om vi inte får den hjälp vi ska ha och är berättigad till.
Han jag var till i måndas var inte den bästa som ni vet och jag vägrar gå till honom igen. Han började med att titta på mig och fråga
- Hur mycket väger du? På nån jävla brytning mellan svenska å nåt annat språk så jag knappt hörde va gubben sa.
-Ja jag väger väl runt 50 drog jag till med fast jag vet att jag har gått ner den senaste tiden.
Sen skulle han lyssna på hjärta å lungor så jag drog snällt upp tröjan och då vräker gubben ur sig.
- Ahhh har du tatueringar, är du cool lr?
Jag blev så jävla paff å irriterad och kände att det kanske inte var det bästa läget att få ett spel så jag bet mig hårt i läppen å sa
-Ja skit cool så passa dig.

Får en läkare verkligen komentera sånt?
Ursäkta men jag blev riktigt irriterad på den där muhamed eller va fan han hette.  Fan stick tillbaks till dit du kom ifrån där kvinnor kanske inte har valfrihet att göra vad dom vill med sina kroppar och inte har tatueringar. Jävla gubbe!

Ja ja nog om våran sjukstuga.

Beställde även nya vårjackor till nathalie och cerine igår. Bara fillan som behöver ha en ny nu + att nya jeansjackor till kidsen skulle vara bra.  Förra årets som vi köpte från lindex var slut så jag får väl leta nån annanstans för att finna likadana.

Funderar på att boka en resa ner till egypten. Satt å kikade lite igår mellan harklandet och blev så sugen på att dra iväg.  Helst vill jag åka i agusti lr september men då är det så mkt annat vi ska göra å åka på så det lutar åt att det blir i oktober.
Inte lika varm för lilleman då heller å de e ju bra.

Återkommer om det senare för er som är intreserade.
Sen vet ja ju att jag blvit kass på bilder igen men det är ju bara för att jag bloggar från nallen hela tiden så jag lovar att det blir bättring så fort jag är kryare.

Idag hoppas jag att våran soffa kommer fast å andra sidan så orkar jag inte hålla på med det just nu men det är ju alltid skönt när sakerna man ska ha finns hemma lr hur?

Näe nu ska jag ta mig upp ur sängen så jag kan få på mig kläder innan min kära syster Lena kommer och plockar upp oss för en tripp in till läkaren.

Amor vincit omnia!
Kärleken övervinner allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar