Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 1 april 2011

Bolaget, H&M och Hemköp avklarat

Ja nu har vi varit inne istan en sväng.
Först ett besök inne på HM där dom hade fått så fina klänningar till Filippa som jag inte kunde låta bli.

Zebra randig HelloKitty Klänning med tillhörande capri tights.  129:- för klänningen och 49,50 för tightsen!

En fin Tingeling klänning även den 129:-

Sen så hittade även jag en klänning och lite annat smått å gott därinne!!


svarta enkla snygga skor.  Får väl se om dom blir använda men för 199:- kan dom stå i garderoben å se fin ut oxå!!!

framifrån

En vit /röd randig klänning.  Har redan en likadan men marinblå/vit  randig.
Ett brunt flätat skärp som man kan ha till eller piffa upp ngn annan outfit med.
199:- för klänningen
79,50 för skärpet.

Sen bar det av mot bolaget.
Där fyllde vi på Jonas öl lager.
Även några cider till mig.


Nya cider för dagen.  Har inte smakat dom men enligt expediten så skulle den gul/gröna vara god iaf.


Ja sen var det hemköp å där vart det bara det viktigaste.

Nu är vi äntligen hemma igen och vincent sover sen midda och jag ska snart dammsuga så det är fint när resten av min underbara familj kommer hem.
Hade hoppats på att soffan skulle ha kommit idag men än har dom inte hört av sig så vi får väl se om det blir idag eller till veckan som vi får nya soffa.  Åh längtar men vet inte hur vi ska möblera så det kommer att bli spännande. 
Även att jag funderar på om jag ska ta en sväng upp på IKEA till veckan.  Vill ha nytt köksbord ju.
Ja vi får se vad som hinns med.

Ikväll blir det en föreställning som Cerine och Nathalie är med i.  Sen blir det hem på direkten för att börja tapetsera om i vardagsrummet. Usch gruvar mig redan men har förstökt underlätta med att köpa hem öl till karlstackarn´.  
Kanske hinner med lite korv grillning på gården oxå. 
Ja vi får väl se vad som hinns med som sagt.

Näe nu ska kika vidare!!!


Trevlig helg på er alla!!!


My Life My Passion My Fashion

1 kommentar: