Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 6 april 2011

Ack vad jag hade fel. . . . . . .

Tar tillbaks det där om att jag är bättre.  Kan inte stå på benen ens. Har hjärtklappning oavsett om jag står ligger eller vad jag nu än gör.
Svetten rinnner när jag fösöker anstränga mig å göra nåt.  Lungorna värker hela jävla tiden men men enligt läkaren är det ju inget fel på mig inte. . . . . . . . . .  Jävla klåpare till doktor.

Hade tid för vincent idag för hans fot som han klämde i lördas.  Han skulle väl visa sig som sin far stark å duktig så han lyfte tapetserar bordet på 10-15kg men tappade greppet och fick det på tån.  Svällde upp vart blå och nu är han även röd å lila och det kommer var från tån.  Jag har ringt rådgivningen flera gånger men dom har hela tiden sagt att det inte är ngn fara och att läker av sig självt.
Idag ledsnade jag då han inte blir bättre utan snarare tvärtom och han har så ont att man inte ens får ta i foten.
Fick tid på dagjouren efter att jag berättat som det är och att jag promt vill att ngn ska kolla på honom.
Ja å då går jag å inte ens pallar att stå upprätt för fan.
Tiden är avbokad och jag grämjer mig för att jag inte klarar att åka in med honom.
Får åka in i morgon om jag mot all förmodan är bättre då. . . . . . . . . .  Hoppas kan man ju alltid göra men just nu känns det rätt hopplöst.

Från dagis ringde dom oxå idag. Filippa hade somnat så dom antog att hon var sjuk så jonas åkte iväg å hämtade henne.  Ja jag vet inte med nå tecken på sjukdom hos henne finns då inte nu förutom att hon är lite hostig. Full fart som vanligt men vi får väl se hur det utvecklar sig framåt kvällen och morgondagen.
Jonas kom hem från jobbet och ligger nu deckad i 39 graders feber.  Hostar och mår allmänt skit !!!
Tror vetekudden som jag värmt till honom nu i ett kör sen han kom hem är hans bästa vän, den å cocillana flaskan.

Bara cerine som är kry i detta hus just nu och jag hoppas att hon mot alla odds så förblir.

Vist är det väl skit jobbigt att som mamma oxå vara sjuk å inte ha ork å kraft att ta hand om sina små riktigt som man vill. Man måste ju å på nåt sätt så går det men mer än så är det fan inte.
Näe nu ska jag ta hand om sjuklingarna så gott ja kan utifrån min hjärtklappning och andningssvårigheter.

Kram på er och hoppas ni mår bättre än oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar