Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 17 april 2011

just nu

har jsg precis beställt detta till mina underbara barn.

Lindex Shop Online - Solglasögon

Lindex Shop Online - Solhatt

Lindex Shop Online - Kort topp

Lindex Shop Online - Kort topp

Lindex Shop Online - Trosor

Lindex Shop Online - Trosa

Lindex Shop Online - Boxertrosa

Lindex Shop Online - Klänning

Lindex Shop Online - Klänning



plus en massa annat fint men jag orkade inte få med allt. Måste ju länka åså.  Inte ork för det kust nu för nu ska jag hoppa in i en dusch med min darling.

Dagen har för övrigt varit bra.  Började med att Jonas drog iväg till Njutånger med syrran för att hämta bilen som Lena köpt.  Själv så pasade jag på att stäad så de va gjort innan klockan hade hunnit bli tio. Bra det!!!!!
Sen åkte jag och min kära syster å handlade lite i stan. Sen hem igen.  Barnen var ute och jag skickade ut Jonas för att sätta upp studsmattan till barnen.  Åh gud vad dom har hoppat å donat idag. 
Resten av dagen har vi mest gått runt å plockat, tvättat och varit ute.  Hade velat sått lite blommor idag men det får göras en dag då vi har varit iväg och köpt planteringsjord.  Även att jag har som projekt att måla barnens lilla bänk som står ute.  Den ska bli vit hade ja tänkt.  Nu är det trä och ful.  vart sliten under förra sommaren då jag köpte den.

Imorgon är det måndag igen och jag hoppas att det blir riktigt bra väder så vi kan vara ute och njuta av solen, en promenad vore inte helt fel.
Även en repa in till stan kanske skulle sitta fint.
Ja vi får se hur jag mår först å främst.
Idag eller under hela helgen förresten har jag varit rätt tungandad och det har varit jbbigt i perioder. Hostar och flåsar för ingenting liksom.  Usch men på tisdag har jag tid hos nån som kan det här med lungor m.m. så vi får väl se vart det slutar och vad dom säger där.  Ska oxå kolla upp min livförsäkring, om den här jävla sjukdommen är inräknad där.  Även att jag ska ringa telia ang bredbandet.  Vi har fortf.  inget internet och det är skit drygt  å framför allt när man har bloggabstinens.

Näe nu väntar duschen men bilder på lite av varje kommer så fort vi får igång bredbandet.


Puss på er så länge!!!!!
Ta hand om varandra!!!!




My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar