Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 5 april 2011

Efter ett antal alvedon så kan jag nu öppna ögonen för första gången på snart ett dygn.
Migrän är inte att leka med.  Den här gången kom det så plötsligt oxå.
Hade tid hos läkaren för andningen. . . . . . . .   Men det blev mer frossan som fick mest fokus.
Gick därifrån utan att ha fått hjälp med vare sig andning eller frossa.
Hade redan sån hjärtklappning så dom kunde inte ge mig nåt attt inhalera.

Det visade ju sig att frossan kom från migränen men det viste vi ju inte då.
Började med att jag inne på hemköp började frysa och må illa.  Typiska migrän tecken.
Fick sätta mig ner mitt inne i butiken och försöka att inte spy.

Efter tio minuter hade det värsta gått övet och jag tog mig på nåt sätt till hälsocentralen.
Där kom frossan igen och det dröjde inte länge innan jag hade fått en filt av dom snälla sköterskorna.

Fick ta lite prover m.m men dom hittade inget fel.  Fast jag fattar inte det där riktigt eftersom jag kom dit för att inhalera men slutar med att dom tar prover m.m. För frossan.
Ja iaf så tyckte jag inte om läkaren speciellt mycket.
Han lyssnade inte på vad man sa och man hörde inte vad han sa. . . . . . . Näe usch bättre läkare har jag varit till.

Jonas som var med för att passa vinnie åkte hem från jobbet när jag åkte hem.
Gulliga älskling!

Sen igår har jag legat i sängen och svettats, haft frossa, mått illa, haft en fruktansvärd konstant huvevärk, ljus och ljud känslig m.m
Ibland känns det så jävla orättvist att jag ska åka på allt men men det kanske är bäst att det är så.

Darling kom nyss hem från affären där han hade köpt godis och cola så jag överlever dagen.
Ätit en banan sen igår morse så jag börjar på bli lite hungrig.
Vet inte om jag ner nåt än så jag väntar med maten men under tiden kan ja ju pilla i mig en å annan godis.

Får se hur jag mår senare.. . . .  .  Annars har ju jonas hittat tjusningen men att blogga.

Love. . . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar