Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 28 april 2011

My Passion

Hej alla trädgårsälskare!!!
Åh jag bara älskar den här årstiden.  Man börjar få vårkänslor och känner hur det spritter i kroppen. Man får känna solens varma strålar. Man är ute mera och det betyder ju oxå att man vill göra fint ute. Man vill ju ha fint där man ärsom mest, eller har jag fel???


Eftersom vi har bott där vi bor nu i några år så har man ju hunnit med att få lite erfarenhet av trädgårdsskötsel och allt vad det innebär. Det blir bara mer och mer att göra för varje år, roligare och roligare blir det!!! För varje år så ser man hur trädgården börjartaform så som man vill ha den.  Man får ha tålamod för det tar ju några år att få till den trädgård man vill ha och eftersträvar.
Iår har vi hunnit med att klippa häcken och nu ska vi även så lite gräs så det blir en fin och jämn kant. Ska bättra på gräsmattan och så lite även där.
Vi har hunnit snygga till lite på balkongen med nya möbler, ny filtmatta så barnfötterna inte får illa. Jag har även hunnit med att plantera lite blommor.   Kanske är lite tidigt än så länge men jag kan inte hålla mig. Älskar att så och plantera blommor så det blir färgglatt och fint.
Har låtit barnen så lite frön i rabatten efter ena husväggen.  Hoppas det blir fina och stora blommor så barnen blir nöjda och stolta!!!
GARDENHOME har dom så underbart fina saker.  Väldigt brett sortiment så där kan man hitta det mesta man kan tänkas behöva till trädgården, balkongen, gården.  Jag har även funnit mycket som jag inte behöver men som jag inte kan låta bli att vara utan. 
Se bara deras terassvärmare Tipi. Så mäktig och kraftfull den ser ut. 

En sån ska jag ha på gården så enkelt är det!!!!
Ligger högt upp på min önskelista nu kan jag säga.
Jag uppmanar er som gillar att påta i trädgården eller som bara tycker om att ha snyggt runt omkring sig att gå in för jag kan nästan lova att du kommer hitta saker som du med glädje skulle köpa!!!


Näe nu ska jag fortsätta hålla tummarna för att tomten eller en sen påskhare kommer med en terassvärmare till mig!!!!


Kram på er !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar