Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 5 april 2011

Sjukstugan

Jaha så var nathalie sjuk oxå.  Dessa sjukdommar som bara avlöser varandra. . . Fy sjutton för dom!

Jag hade planerat att ta en prommis med lilleman och kanske ta en tripp in till stan för att bla köpa presenter till en massa barn som fyller år här i april men det sket sig som man säger.
Nathalie som har feber får inte gå ut och jag vill inte lämna henne själv så det blir ändrade planer.
Skulle ha ringt till hennes lärare karin och meddelat att hon är sjuk men alla papper med telefonnummer på är spårlöst borta, har mina misstankar om att det kanske kan vara lilla filippa fideli som har varit i farten igen.  Sist så tog hon en bunt med räkningar så jag hoppas jag hittade alla tillslut för annars läre det snart dimpa ner en massa påminnelser snart. Tror jag fick med alla när jag betalade dom, summan vart som vanligt mycket så antar att det var rätt!
IKEA till helgen iaf.

Imorgon vette sjutsiken vad vi ska hitta på.  Frustrerande att ha ett rum som står och bara väntar på att bli klart åsså kan man inte göra nåt innan soffan kommit.  Skit trist!
Åh längtas tills det är klart å vi kan krypa ner med tända ljus och bara mysa framför en dålig film för filmen är ju inte det viktiga utan mer att vi är nära varandra lr vad säger ni?

Barnen har fått förlängt på fritids tom. Nån gång i juni.  Bra för dom och bra för mig.
Hemma slåss dom  dygnet runt och innan någon av dom har fått diagnos så kommer det antagligen vara så tyvärr.  Det hjälps inte med nånting å då menar jag verkligen att ingenting hjälper.  Under dom här åren som problemet funnits har vi hunnit testa det mesta men inget har hjälpt.
Jobbigt och frustrerande för både oss vuxna men även för dom som antagligen inte kan styra sitt handlande vissa gånger.

Näe nu ska jag kika på lite jackor till mina fyra små och stora troll!!

1 kommentar: