Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 20 april 2011

Nytt till sommaren..........

Ja nu har jag fartat in till stan igen för andra gången idag.  Blev Maxi för att köpa en grill och nya balkong möbler.  Vi har en rätt liten "ballis" så vi får nöja oss med ett cafe set med ett bord och två stolar.
Vi behövde egentligen inte ngn ny grill men det blev en sån ändå.  En stor grilltunna köpte jag detta år.  Bra om man är ett gäng som ska grilla och för stor grill kan man väl aldrig få (vi har ju en mindre sen förra året oxå).
Sen självklartblev det Trädgårds Yatzy.  Hur kul som helst kan man ha med det.  Lite gräsfrön så vi får en finare gräsmatta kom oxå med hem!!!

Ja nu håller Jonas på skruvar grill för fulla muggar och möblerna till balkongen står redan på plats men ni får bilder imorgon.

Åh jag vill så en massa blommor nu ju!!  Längtar!!!
Aja nu ska jag fortsätta varasocial med min äkta man.

Ses imöra gott folk!!!

My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar