Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 18 april 2011

Vad ska man hitta på idag då?????

Uppe tidigt idag jag med eller uppe är jag faktiskt inte än men jag är vaken iaf.
Har inte en anning vad jag ska hitta på idag.  Vet inte om jag har ork att åka in mot Hudik och hemma går det ju inte att vara bara.  Kanske tar en promenad  men väntar nån timme så det spricker upp lite mera och solen ev tittar fram.

Känner på mig att det är ngt jag ska göra idag men kommer inte ihåg vad det är. Har inget uppskrivet heller så vi  får väl se vart dom ringer ifrån och undrar vart jag tagit vägen. 
Näe kliva upp å ta lite mediciner kanske så man överlever även det här dagen utan några större problem.


Åh hoppas på bredbandet idag så jag kan uppdatera som vanligt igen sen.

Puss på er!!!!



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar