Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 15 januari 2010

Fyndat

Dagarna får gärna gå fort tills det är sommar men freda´s eftermiddagarna och helgerna kan ju få gå lite långsammare tycker jag.

Idag har jag å Filippa varit i stan en sväng. Åkte på Maxi och handlade först. Blev en massa bullar, tårta, godis men även lite mat...............blir lätt så när det är jag som handlar.

Sen kom syrran och vi åkte upp på Dollar och där hittade vi lite små saker som vanligt men även en resväska. Brun med blommor på...............skit snygg. En Annso väska på pricken. Passar mig utmärkt. Den hade kostat 400 men var nersatt till 200 men då det var nå fel på handtaget och det inte fanns någon annan likadan så fick jag den för 100..............kannoners juh. Jonas monterade isär hela skiten när vi kom hem å fixade felet så nu har vi ännu en resväska.

Käkade taccos med kyckling färs idag.............super gott!!!

Barnen kollar film inne hos cerine just nu. Ska bli intresant att se hur det går med deras "INTE ÄTA GODIS HALVÅR" imorgon då det är första lördagen utan godis. Vi har visserligen sagt att dom får äta chips,popcorn, ostkrokar men inget godis.
Dom ska försöka tjäna sig en hacka innan sommaren tänkte dom. Dom får 2000kr var om dom klarar det. Det vore ju inte helt fel för deras tänder att ha ett uppehåll men dom gör som dom vill.

Nu har vi satt fast namnskylten vi har till vagnen. Så fint.

Lägger ut kort på vagnen och resväskan m.m i kväll eller i morgon då jag har ork att kolla vart ja la kameran.

Nu ska jag kika om det är ngt på tv:n.



Love..................................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar