Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 28 januari 2010

torsdag morgon

Snöväder även idag. Man kommer ju snart inte utanför dörren. Mysigt med snö men det kunde ju sluta nångång så man hinner skotta undan lite. Barnen fick trussa imorse för våran gård hade dom minsann inte skottat. Hoppas dom kommer snart så man kommer ut med vagnen.

Som sagt så är dom stora gullpluttarna på skolan och jag sitter här en snabbis innan jag ska göra mig klar för dagen. Har typ en endaste klänning/tunika att ha på mig så den tvättas flitigt nu.
Jonas sov över idag (igen) så han kom inte på jobbet förens vid åtta istället för sex. Ja så kan det vara, tror han är väldigt less på jobba just nu. Han vill vara pappaledig och ha semester säger han. Min älskade gooogubbe!!!

Även att jag har fått en tid på spec. mödravården och ska vara där på måndag. Åh.........jag vill verkligen inte att dom måste sätta igång mig men men om inte den här lillmannen kommer så har jag inte så mkt val. Längtar ju sååååå efter att få se å hålla honom.

Nä nu måste jag göra mig klar!!!!



Love........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar