Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 25 januari 2010

Sitter med datorn i knäet och har precis kikat på fam. Annorlunda. Snacka om att dom har tålamod alltså, jag önskar jag hade hälften.

Var in till stan med Hela famljen idag på eftermidda´n. Handlade lite på Jysk. Blev nån korg i svart som jag ska på skötbordet.

Käkade lax till middag med barnen åt köttbullar eftersom dom inte ville ha fisk.

Idag beställde jag en ny bikini, väska och underkläder och ett nattlinne från H&M som jag verkligen ser fram emot att få. Har jag ngt att sträva efter att kunna ha till sommaren.


Imorgon blir det in till stan för att besöka MVC. Ska även käka lunch med lovely...............nice!!!

Nu när allt är gjort för dagen som ska göras ska jag bara ligga å lata mig på soffan med älsklingen nära nära intill.

Skulle ha varit upp på jysk igen i morgon för att köpa två korgar till som jag köpte idag. Passade perfekt till skötbordet och det är ju alltid bra att ha förvaring som man kan gömma tuber och andra saker som bara ligger å dräller annars.

På onsdag blir det ev. IKEA. Ska ju bli värsta ovädret så vi får väl se. Annars blir det storhandling för att fylla upp frysen för denna månad. Alltid lika skönt att ha det gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar