Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 8 januari 2010

Bilder

Så nu var det ju ett tag sedan jag hade med bilder så jag tänkte lägga ut ngra nu. Lite blandade bilder.

Cerines rum

Cerines rum igen


Cerines bokhylla

Cerines skrivbords hörna


Nathalies rum


Nathalies rum igen


Nathalies bokhylla


Nathalies säng



Vardagsrummet (obeservera att det är eld i vår underbara kakelugn) Så mysigt.


Vardagsrummet igen


Vardagsrummet åter en gång


Vardagsrummet


En bild från sovrummet som skulle ha hängt ihop med den andra bilden från sovrummet men men


Bebisens saker


Sovrummet

Sovrummet

Köket

Köket

Hallen

Hallen igen

Hallen. Kablarna ligger inte i under skåpet i vanliga fall men vi hade ett element framme just då.
´Julbaket 2009.

Min underbara äkta make. Love you mannen!!!


Filippa på väg in på sin pappas jobb innan snön kom.

Magen från sidan i vecka 38.

Magen framifrån i samma vecka.

Vagnen som jag är så nöjd med.
Vagnen igen
Bebisens lilla hörna.
Längtar så otroligt mkt nu efter vår lilleman.
Ja det var lite bilder från oss det.
Idag har jag varit hemma hela dagen, började med att jag sov väldigt länge medans barnen var vakna och kollade på tv.
Klev upp å gjorde frukost.
Sen började jag med städningen som jag inte trodde skulle bli gjord idag men som jag ändå tog mig igenom. Mest för att försöka ta alla försök i akt för att göra lite konstiga rörelser så den här sega graviditeten blir överstökad nån gång. Fan vad lång tiden är när man väntar på ngt. Fast ändå så vet jagh ju att det är ett litet helvete att få ut ungen oxå, men det glömmer man lika fort som man ser den lilla bebisen.
Var in till Forsa en sväng och handlade lite mat.
Nu har barnen lagt sig och jag sitter här och ska snart stoppa i mig några chokladbollar som min älskade var så söt och gjorde till mig. Underbara älsklingen.
Imorgon ska vi iväg för att kolla om dom har gjort ngn is här på plan så vi kan åka skrillor. Såg nämligen att dom var där och sopade idag.
Nä nu ska jag mysa med min ängel.
Love..........



















































































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar