Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 16 januari 2010

Här kommer bilderna från fredagen å dagen som jag lovat. .




Jag igår (fredag) på väg in till stan för att handla.





Fillan igår på väg in till stan.


Jag idag (lördag) då vi kommit hem från prommisen.





Hela min familj på promenad idag. Mina underbara barn å man.

Älskar er!!!



Jonas har tagit över Cerines Nintendo Ds som vanligt.



Min underbara Nathalie



Resväskan jag köpte igår......................visst är den sååååå snygg????




Namnskylten som nu sitter på vagnen. Längtar så otroligt mkt efter denna lilla krabat.





Idag har vi varit ute på promenad och varit på affären. Barnen hade sina sparkar och hade tävling.

Åt Flygande Jakob som jag älskar verkligen. Så gott juh!!!!

Efterrätten bestod av en Almondy tårta med mjölkchoklad å maräng.


Tidigare i kväll har vi myst och kollat på Horton som barnen ville hyra.

Godis och massa mys.................så nice!!!!


Nu har barnen gått å kollat på film innan dom ska sova. Filippa sover redan å jonas med antar jag eftersom han inte kommer ut från Filippas rum.


Ska mysa med min man bara han kommer ut.

Har varit en pina idag både mot honom och mot barnen antar jag. Mina hormoner och min ADHD/damp visar sig alltför väl ibland.

Ska bli så jävla skönt att få börja med medicin igen snart. Ska inte amma länge alls eftersom jag inte får ta min medicin då.

Vissa dagar går jättebra medans andra inte alls går lika bra.
Imorgon ska vi gå upp å kolla om isen är klar så vi kan åka.............längtar efter det.
Vet inte om det är så bra men jag får ta det lite lungt så länge jag har lillen i magen.
Jag hade tippat om att han skulle komma idag den 16:e. Jonas tror på den 20:e då hans mamma fyller år. Nathalie på den 15: e men det var igår. Cerine på den 17:e som är i morgon.
Hoppas numera på att det blir Cerine som har rätt. Vill få ut honom NUUUU!!!!
Nu kommer mitt hjärta så nu måste jag sluta.
Love.................................



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar