Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 15 januari 2010

Äntligen helg

Fredag å äntligen helg snart.
Min oro i magen gick över igår kväll så det var inget den här gången heller. Hoppas nåt händer i helgen. Vill vill vill se honom nu.....!!!!

Började morron med att sova över..............inte mkt men tillräckligt för att få en stressigare morgon. Jonas sov oxå över och blev på ett jävla dåligt humör. Han hatar att sova över för han blir så stressad och det klarar han inte av.
Barnen kom iväg i någolunda tid så jag tror inte dom kom för sent iallafall.

Nu sitter vi (jag å flippen) å kollar på Dora som är hennes favorit. Ska sen ta det lungt en stund innan det är dags att åka in till stan för att inhandla mat å lite annat som behövs.

Middagen är redan bestämd och det blir taccos. Gott tycker barnen men själv är jag lite less på det men ska prova göra med kycklingfärs idag så man får lite variation. Hatar köttfärs så det äter jag inte annars. Ska bli gott med kyckling i taccosen.

Hyra några filmer så man har något att roa sig med under helgen. Kan ju inte göra så mkt med den här magen. Eller rättare sagt så har jag ingen lust att göra nåt med den här kroppshyddan. Kanske går upp å åker skrillor om det har blivit nån is än, kollade i tisda´s å då var det på G men den var inte riktigt klar än. Ja vi får se!!!

Nä nu ska jag mysa lite med min lillgumma.


Love..................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar