Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 27 januari 2010

Dagen

Så vad har vi gjort idag då??
Jo vi började med att åka in och storhandla mat och fyllde upp frysen och kylen igen. Var ju själv för första gången i livet tror ja när jag handlade (filippa var på pappsens jobb) så jag hade ju bara en kundvagn så allt fick inte plats. Åkte hem packade upp och sen åkte ja å fillan in till stan igen för att inhandla det som vi inte fick med oss första gången.

Mötte Jonas och åkte hem. ChiliCornCarne har midda´n bestått av idag.
Badat alla barn och nu ligger alla tre i sängen med sover dock inte.
Själv har jag kikat runt lite och hunnit med att handla lite saker på Lindex.

Vill ha ett par converse nuuuu men dom har inte min stl här i stan så jag måste vänta tills dom kommer in lite längre fram.

Imorgon äre dags för att ringa spec. mödravården om inte lillen har kommit men det verkar ju inte som så. Även att jag skulle ha varit in på Gina en sväng men vi får se hur vädret är och hur vi mår. En snygg lampa skulle jag ha haft till middagsbordet i vardagsrummet men ska kika på Jotex först innan jag beger mig på nilssons el.

Nathalie har musik i morgon och ser fram emot det och Cerine har bad och håller på lära sig simma riktigt. Underbart det ska bli i sommar och bada. Åhh jag vill ha sol å värme nu juh.

Ska kika på Jotex nu så jag kan släppa allt som har med shopping en stund sen.


Love..............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar