Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 7 januari 2010

Nu har jag fixat min dator igen så nu kanske jag kan skriva lite oftare igen. Har inte blivit av på den senaste tiden eftersom datorn har varit full med virus och lusten och orken att fixa det har uteblivit.


Idag är vi iallafall hemma och bara tar det lungt, Nathalie och Cerine sover fortfarande. Själv har jag varit vaken sen sex. FIlippa har ju kommit in i nån period då hon drömmer mardrömmar och är rädd för krokodiler och ormar som då bor under alla möbler. Kan stå i hallen mitt i natten och skrika " Mamma kom å hämta mig, Filippa rädd för ormarna". Gullungen där, ganska jobbigt såhär en vecka irad å inte få sova ordentligt på nätterna.

Ja nu är det bara 15 dagar innan vi är beräknad att få vår son. Hoppas verkligen att han behagar att komma ut före för jag är otroligt less på magen och alla extra kilon nu. Kilon som dessutom måste gås ner snart................usch va jobbigt. Går nog rätt bra ändå med min förbränning. Träning kanske det blir så fort som jag kan men jag brukar vilja vila i fyra fem sex veckor efter förlossningen innan jag sätter igång med träning igen.


-25 grader var det här i morse så idag kan jag tala om att jag inte har ngn stor lust att gå utanför dörren men å andra sidan så har jag inte varit ut på hur länge som helst. Men mkt pga graviditeten faktiskt. Jag blir ju så lätt anfådd och får lätt foglossning och lite förvärkar.


Ska däremot ta å städa lite här hemma idag hade jag tänkt. Barnen vill bara spela på sina Ds just nu så dom får man då rakt inte nå sällskap av. Filippa kollar på jönssonligan och cornflakes kuppen typ tre fyra gånger per dag så nu måste jag sätta stop. Hon kommer ju få fyrkantiga ögon snart. Näe inge mera tv och defenitivt inte jönssonligan. Vi får leka lite med hennes nya leksaker från tomten istället.


Nu ska jag sluta men jag återkommer sometime!!!!



Love................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar