Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 26 januari 2010

Bilder på min shopping

Kunde inte låta bli så jag beställde dessa på Lindex så slipper jag in i butiken i morgon utan ringer dit. Vet ju inte om jag hinner in om vi drar på IKEA juh.
Nå vad tycks???

Snyggt linne med nitar och skinn på axlarna. Blir kannon!!!

En tröja med nitar, vet inte med lite osäker på denna faktiskt.
Snygg till Tights, finns även i svart men man har ju det mesta i svart så det blev en grå.

T-shirt, nice till jeans!!! Ska bara komma i ett par jeans först!!!!

Nu är Jonas och Nathalie och Ceirne uppe på rinken å åker skrillor. Själv har jag legat hela eftermidda´n i huvevärk och feber. Måste ringa i morgon och kolla så det inte är havandeskaps förgiftning.
Jag å Fillan sitter å myser i soffan.
Ska göra läxa med Nathalie när hon kommer hem och packa ordning lite kläder som Cerine ska ha med sig på utflykten i morgon. Även fika men det fixas i morgonbitti.
Nä nu blire mera mys med fillan medans vi väntar hem resten av familjen.
Love.............................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar