Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 9 januari 2010

Lördag förmidda´

Ja nu har vi vaknat och ätit frulle eller lunch om man vill kalla det det. Sov länge idag oxå. Filippa sov med oss så hon vaknade inte alltför tidigt hon heller.

Niu har iallaall vi kommit upp och jag har dammsugit och donat lite idag med. Måste hålla efter juh när man väl har städat. Hatar verkligen att städa men men det måste ju göras det med. Vet ju inte när lillen kommer så jag vill gärna städa lite varje dag så att det allti är rent och snyggt för man vill inte komma hem från BB och få börja med att städa.

Cerine har åkt till Klara och Nathalie har gått på affären med Isabell som har kommit hem från Thialand till Nathalies stora lycka. Nathalie har saknat Isabell hela lovet.

Vi funderar på att dra iväg till Egypten nästa vinter men det är långt dit så vi får väl se hur det blir. Först ska vår lilla bebis bli lite större så att han klarar av värmen. Ja det återstår att se när det blir som sagt.

Idag ska vi iallafall bara ta det lungt. Äta god mat och bara vara. Jag har inte så stor lust att göra så mkt med min stora mage. Umgås och vara tillsamans hela familjen. Det gäller ju att ta vara på tiden nu innan det kommer en till liten familjemedlem som vill ha en del av uppmärksamheten. Mysigt med alla barn, barnen är livet.

Nä nu ska jag gå å pussa lite på min älskade Jonas och kolla om jag ser Nathalie och Bella i fönsteret. Måste ju hålla lite koll på vart dom är.

Love............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar