Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 25 januari 2010

Ny vecka nya tag och förhoppningsvis en ny familjemedlem

Ja nu är det en ny vecka och förhoppningsvis så ska vi innan denna vecka är slut ha en ny liten familjemedlem här hemma.
Åhh längtar så men eftersom jag haft lite ont tillå från så har jag blivit påmind om hur Jävla ont det verkligen gör. Tror jag har blivit pjåligare med åren. Men men det finns inte så mkt at göra än att stå ut och härda ut. Man föder ju bara några timmar...............vad är några timmar av ens liv??

Måndag idag och Nathalie och Cerine har gått på skolan. Filippa har dagis idag men jag ska vara på MVC vid halv två och Filippa ska hämtas två så jag hinner inte hem för att hämta henne så hon får vara hemma och följa med idag.
Funderar på om man kan be om ett snitt..................hoppas hoppas!!!!

Känner för att shoppa idag men måste vara lite försiktig eftersom jag ska på IKEA nu i veckan. Ja det beror ju helt på hur tillståndet med min mage och bebisen ser ut.

Ska handlas lite byråer till barnen, ett vitrinskåp och lite annat smått å gott.






Hmmmmm..................dom från MVC ringde precis och meddelade att min barnmorska har magsjuka och är hemma. Fick en tid i morgon till ngn annan. Typiskt jag som precis ringt till dagis och sagt att Fillan ska vara hemma idag. Jaha ja vad ska vi då hitta på idag då???

Åker nog in till stan och kikar lite.

Nu ska jag ringa min älskling och medela detta så han inte åker ner i onödan.

Love........................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar