Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 17 januari 2010

Idag är det sönda och den här dagen har varit lika underbar som igår om man bortser från att Nathalie och ceirne inte har varit hemma så hade den varit exakt lika underbar.



Dom åkte imorse efter frukost vid tolv till mormor. Där var dom i nån timme innan mormor ringde och sa att barnen var på väg med Tony, Sandra och Ebba hit för att hämta kläder, dom skulle till Hedebacken å åka pulka.



Ja det var väl lika bra det eftersom vi har vår städdag på söndagar. Barnen hade inte kunnat haft det bättre än med dom juh. Inge kul å vara hemma när mamma å Jonas bara städar hela tiden heller.



Jag å Jonas har städat hela dagen och filippa har hjälpt oss mellan lite film å lek.

Passade på att möblera om i filippas rum och det blev skit bra enligt mig. Fick mera utrymme för lek. Hon hade ju ganska stort innan oxå men nu vart det bättre. Satte även upp en tyg gunga från IKEA inne hos henne. Dom stora har inte så mkt plats och dessutom så börjar dom bli lite för stora för att vilja ha gungor.



NÅGRA TIMMAR SENARE


Ja nu har barnen kommit hem från Stan och även hunnit med att duscha, äta kvällsfika och lekt lite.
Ebba stannade här en liten stund medans Tony å Sandra hämtade Hampus i Delsbo.


Jonas ligger och ska försöka få Fillan att sova, brukar vara han som somnar först.............haha!!!!

Själv ska jag lågga mig i soffan snart och kolla på min absoluta favorit............................Frank Wagner. Klockan nio på 4:an går dom filmerna på söndagar. Hur bra som helst är dom och idag är det den bästa filmen av dom alla om jag inte missminner mig helt.

Imorgon äre dags för skola för nathalie och cerine och dagis för Filippa. Själv vet jag inte vad jag ska göra eftersom vi har städat idag och det är ju det jag brukar roa mig med när jag är själv.
Ja vi får väl se om jag kanske drar iväg in till stan en sväng eller om jag väntar med det tills barnen kommit hem från skolan så dom får följa med.

Nathlaie har gympa i morgon och även att det är Innebandy träning i morgon men jag vet inte om dom vill gå för dom har inte sagt ngt men men det märks väl, ska fråga dom i morgonbitti.

Funderar på vad det är jag skulle behöva ha från IKEA den här gången och det enda jag vet är att jag ska ha 3 byråer (en var till barnen), ett vitrinskåp och en bokhylla till Nathalie om inte hon kan ta den som kommer att bli över i cerines rum då hon får in en byrå där. Ja vi får väl se vad det blir, brukar ju inte vara det största problemet för mig direkt att hitta vad jag ska shoppa.

Nä nu gott folk ska jag gå å kika om min skatt har kommit ut från filippa så vi kan se filmen snart.

Hade hoppats på att förlossningen skulle sätta igång om jag bar lite möbler men men det ser inte ut som att det går som jag vill. har provat allt nu nästan tror jag. Jaja det är väl bara att hålla ut. Den som väntar på nåt gott................väntar ju aldrig för länge.




Love................................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar