Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 27 januari 2010

Oväder

Godmorgon alla morgonpigga läsare!!!

NU har vi vaknat och jag har även hunnit med att städa typ överallt. Vaknade av att Darling ringde, han sa även att Fillan hade varit vaken sen han åkte (05.00). Usch tänkte jag hur mkt har hon hunnit med då att busa. Ja nu var det inte så farligt som jag trodde. Hon hade öppnat ett helt CornFlakes paket och hällt ut det i soffan. Hade öppnat tre festisar och hade druckit lite men det mesta låg på golvet i en stoooor pöl.
Var tvungen att städa upp det så jag passade på att damma överallt och dammsuga hela huset utom nere.

Resten av dagen ska jag tillbringa med min busiga lilla skitunge. Vet inte vad vi ska hitta på men det blir nog inte nå IKEA idag eftersom det ska bli oväder och jag låg deckad hela kvällen igår med feber. Vågar inte åka så längt utifall det skulle bli ngt. Kanske blir en sväng in till stan istället.
Men först ska jag beställa hem möblerna från IKEA.
Kanske blir storhandling på Maxi idag. Får se hur jag gör.

Barnen hade haft skit kul igår uppe med Jonas på isen. Tjejerna hade varit super duktiga. Åhh jag vill oxå åka juh. Längtar tills jag oxå kan stå på ett par skrillor. Bara magen är borta så ska det nog bli så!!!!

Idag har Ceirne utflykt men jag hoppas ju att dom inte går så långt utifall det skulle vara sånt oväder som dom har lovat.
Nathalie hade läxa tills idag,, hon var så gullig när hon skulle skriva ner och berätta vad som är bäst med familjen " Det bästa med min familj ör att vi får vara tillsamans" Åhhhh hur gullig kan man vara!!!!

Nä nu ska ja fixa IKEA så det är klart!!!!



Love...................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar