Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 26 januari 2010

Dagens planer

Ja nu är det tisdag och det är dags att börja göra sig klar för att åka in till stan. MVC å sen lunch med älskling. Ska käka lite frukost med Filippa men först ska vi klä på oss å jag ska ev duscha.

Filippa sov länge idag ich har nyss klivit upp, själv sov jag lite för länge idag så jag vaknade 7.20 och barnen måste iväg vid 7.30 men jag tror dom hann i tid till åtta ändå. FIck äta en snabbfrukost i form av risifrutti. Mina barn gillar inte att äta på morgonen ändå så det var inga problem. Får nästan tvinga i dom nåt att äta innan dom beger sig till skolan.
Nathalie ska åka skidor idag på skolan, ha bild och gå till biblan.

Cerine ska inte göra så mkt på 6års. Jo dom ska skölja med flour med det var det enda som stog på schemat idag för dom.
Imorgon ska Cerine ha utflykt så då blir det madrass och fika som ska med.

Funderar på om jag ska skick efter sakerna från IKEA istället för att åka dit men då får jag ju inte alla saker som jag ville ha eftersom dom inte går att beställa. Ja vet intenhur jag ska göra men men vi får väl se i morgon.

Nä nu väntar duschen.


Love................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar