Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 19 januari 2010

Shopping och en katt mindre

Idag har jag gjort massor av saker som jag skulle ha gjort för länge sedan.................eller massor å massor. Två ärenden uträttade.

Började morgonen med att packa ner all fika som Nathalie hade beställt som hon ville ha med sig på sin utflykt som dom hade idag.
Ja alla vardagliga ting som tillhör morgonen. Skickade iväg barnen på skolan.
Brukar Fråga Filippa dom dagar hon har dagis dagar om hon vill på dagis eller om hon vill vara hemma med mamma. Idag ville hon vara hemma med mammsen.

Vi myste lite och fikade innan vi åkte in till stan.
Gick upp på kommun och fick mina papper från försäkringskassan påskrivna. Min arbetsgivare var tvungen att skriva under mina inkomst papper. Lämnade sedan in dom på försäkringskassan, äntligen klart. Bara att vänta å se hur mkt jag kommer att få ut i föräldrapenning sen nurå!!!

Sen tog vi en sväng in på apoteket. Sen in på H&M för att byta ett halsband som var trasigt när jag kom hem med det. Blev även ett till armband där. Så fint med alla färger som kommer på smycken nu. Känner sommaren å våren komma med stormsteg.
Sen var vi även in på kappahl där jag shoppade lite kläder till barnen. Nathalie och Cerine fick ett par varsinna jeans och en tröja var. Filippa fick en klänning/tunika.

Tog sedan vårt förnufft tillfånga å åkte på Maxi för att handla. När det var avklarat så ville filippa åka förbi pappas jobb. Så vi var på ett snabb besök på Jonas jobb innan vi tog med oss pappa hem.
Lagade mat och barnen har i vanlig ordning kollat på huset anubis. Deras favorit på tv:n just nu.

Nyss var Magnus här och hämtade Turbo................var lite små jobbigt faktiskt men jag vet att han får det bra hos maggan. Dessutom är det en stor befrielse att slippa avliva honom. Världens gulligaste katt. Jaja nog pratat om det annars sitter jag snart här å gråter.

Inget nytt från min mage idag heller förutom att han verkar växa och trivas.
Får nog vänta i all evighet på den här bebisen. Jobbigt juh. Man vill ju hålla, lukta å bara kramas med.
Hade hoppats på att lillen skulle komma idag då Anders skulle ha fyllt år om han levt. Men det verkar inte som om bebisen å jag tänker likadant. Han har ju fortfarande några timmar på sig att komma men det är väl ändå tveksamt om han skulle hinna innan midnatt.

Nu ska jag kramas lite med min älskade man som sitter här brevid och väntar på att jag ska bli klar.


Love............................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar