Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 29 januari 2010

Dagen

Så nu har jag precis kommit hem från Tempo. Har hämtat mitt pkt från H&M. Vart nöjd med allt så det var ju bra det.

Barnen har hunnit med att äta Pizza sen dom kom hem från skolan och sitter nu framför ronja.
Ska hitta på nåt med dom snart. Kanske ett spel blir bra.

Idag har jag å Fillan varit i stan. Gina först och där spenderade jag några hundralappar fast jag inte hade tänkt gjort det.
Åkte bort å käkade Pizza med lovely. Sen Maxi å sen raka vägen hem.

Ja så har våran dag sett ut.
Kvällen kommer att tillbringas hemma och inomhus. När vi har lagt barnen så ska jag ta mig ett bad tror ja. Var ju ett tag sedan och det läre ju dröja efter man har fött en liten bebis innan man kan bada igen.


Nu ska vi hitta på nåt!!!



Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar