Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 11 januari 2010

måndag o åter rutiner

Ja nu var det måndag morgon och jag har precis skickat iväg barnen på skolan. Ja å Fillan är hemma och tar det lungt. Har ju sagt upp hennes dagisplats och väntar på att lilleman ska komma så ska hon få börja 15 timmar på dagis. Vill ha henne hemma tills dess. Känns som om jag vill passa på att ge henne all min tid nu innan det kommer en till liten som vill ha den. Nathalie och Ceirne får naturligtvis oxå min tid men dom blir ju inte avundsjuk på samma sätt när bebisen kommer för dom förstår ju mkt mkt mera.

Igår var vi hemma och tog det lungt. Kollade på mina favorit filmer om Frank Wagner. Underbara filmer. Dom går på söndagar klockan nio på fyran om nån vill se!!!

Idag ska vi mysa en massa men jag ska även hinna med att städa en massa tänkte jag. Får se om lillgumman vill sova lite middag eftersom hon var vaken inatt igen så kan jag passa på att städa då!
Lovely är på jobbe´som vanligt men snart så kommer han att vara pappaledig han med. Åh vad jag längtar efter vår lilla son. Lukten av bebis är den bästa som finns. Åh så underbart. Synd att lukten försvinner.
Förut så fanns det en badolja på apoteket som hette Hermibal eller nåt sånt...........någon som vet om dom slutat med den eller om det bara är jag som missat den totalt. Har letat men inte hittat. Den luktar ju så gott.

Har lite dåligt samvete över att jag inte ringt till en massa människor som jag borde ringt till. Men ni alla som vet med er att jag inte hört av mig fast ni ringt och fast jag borde får jag be om ursäkt til men jag har ingen ork att prata just nu. Jag ringer nog tids nog.

Nä nu ska jag kramas lite med min lillgumma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar