Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 24 januari 2010

Söndag

Söndagen till ända snart och fortfarande inte ngn bebis i sikte. Haft lite ont till å från men sen försvinner det. Vet inte om det kan ha med att jag sressar att göra eller nåt sånt men men han kommer när han kommer. Längtas såååå.
Nathlaie frågar hela tiden om när lillebror ska komma å mamma ska in på BB.

Idag har vi varit hemma å städat huset som vanligt på söndagar. Tog dock en liten snabbare variant idag eftersom jag inte hade kraften till att krypa på alla fyra och torka å damma. Men rent var det ju ändå så.........................får ta en extra extra nogrann städning sen nångång när man har ork å inte har ngr värkar.

På förmidda´n kom Bella hit och Natha å hon skulle leka men efter ett tag så fick dom för sig att dom skulle gå till Bella så dom gick dit.

Jag åkte in till stan med syrran och var på ÖB, köpte lite shampoo eftersom lilla skitungen filippa hade hällt ut allt i morse över hela sitt rum.

Jonas, Cerine å Fillan var hemma å böjade med maten. Fläskfile......................Mumma!!!!

Nu har Nathalie kommit hem och alla barn är badade och ligger i sängen. Sover dock inte men klockan åtta ska jag gå in och be dom släcka lampan. Skola i morgon igen.................usch!!!!

Fick jag bestämma så skulle jag ligga på BB redan i morgon med en gullig liten son på bröstet men men får väl nöja mig med att ta det lungt hemma vad det verkar.

Nu ska jag kika om det är ngt på tv:n innan min älskade Frank börjar klockan nio.



Love..................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar