Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 26 januari 2010

Shopping

Vet ni vad???
Jo idag efter vi hade varit på MVC och sen käkat var jag på Lindex och hittade mkt nytt fint som jag skulle vilja ha!!! Duktig som jag är så köpte jag det inte utan la undan det tills i morgon så får vi se hur gärna jag vill ha det. Måste fundera lite eftersom det var kläder för 17ookr och jag ska på IKEA m.m.
Ja vi får väl se hur det blir med kläderna men på IKEA ska vi imorgon iallafall.

På MVC så försökte hon rispa lite på hinnan men kom inte åt så bra eftersom bebisen låg så långt ner och hade huvet så mkt bakåt. Bra det!!!
Skulle ringa spec. mödravården på torsdag om jag inte hade fått bebis då!!!!
Åhhh längtas!!!! Hon föreslog att vi skulle ha sex så vart det nog fart på det hela. Han får väl som han vill då!!!!


Nä nu ska jag börja fixa med maten.



Love.........................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar