Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 18 januari 2010

Shopping & Bilder



Ja då var jag hemma från en snabbis på stan. Har ju inte varit inne i stan sen mellandagsrean började, inte varit inne i ngra klädesaffärer. Insåg hur länge sedan jag var in på en affär och kikade. Har mest handlat på Maxi den senaste tiden juh. Men kul var det och skönt att gå utan barn oxå.

Tuff tröja till en tuff kille, 50kr.


Knäppte en bild på pappsen å Fillan då dom låg å myste medans jag höll på med städning av toan. Gullisarna mina!!!




Den här köpte jag idag på rean till Vincent. Bara 50:-



Hittade även en massa smycken till mig själv men dom var dock inte på rean.


En tröja till Filippa för 50:-

Denna morgonrock/pyjamas till Cerine eller Nathalie för endast 50:-. Snacka om att jag har gjort fynd idag.

Fingervantar för våren till Nathalie och Ceirne för 20:-

Mina smycken som jag inhandlade idag. Smyckena var dyrare än kläderna tillsamans. Ja men så kan det vara.




Snart är det dags för att hämta barnen. Ska bli skönt med en liten liten prommis. Hem sen å fundera ut vad vi ska äta idag.
Love..........................






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar