Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 25 januari 2011

Tros shopping

Åh är så lycklig idag,  vet inte men tror det är för att jag har världens finaste familj och för att undersökningen i dag gick bra.  Dom bad mig dock lämn blodprov även där (har ju redan en lista på prover som sk tas inne på labb) men jag kan inte så jag gick därifrån.  Måste dock göra det men inte idag.

Dagen som dom flesta andra dagar nuför tiden tillbringades på stan.  Först en undersökning och sen på eftermiddan så var det möte.  Båda gick bra.  Kannoners!!!
En fika med Madde efter ett litet möte med käraste Linda som jag inte sett på hur länge som helst. 
Handlade inget speciellt idag. Några trosor. Lite hårspray och volym pulver eller vad ni nu kallar det.  Typ som Dust it!!!
Imorgon hade jag tänkt vara hemma å ta igen mig, det tär verkligen på mig att vara ute på stan så här mkt. Men min käre man har skickat mig på Ica Maxi för han hade sett en videokamera som han hade hört var skitbra för endast 1111:-.  Ja varför inte prova!!! Så hemma å städa undan det värsta sen in till Maxi.
Blir en snabb tur till stan i morogn. Vill vara hemma å vila.
På torsdag är det dags för att åka in till stan ytterligare en gång då Cerine ska till tandläkaren.  Åh att allt ska ske på samma vecka jämt. 
Näe nu ska jag sluta gnälla för mitt liv är ju perfekt om jag tänker efter.  Älskar min familj och på bättringsvägen.  Ja tid tar det men det går om man vill.

Nu väntar duschen med darling.

My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar