Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 26 januari 2011

Skidinköp och tandläkren väntas i morgon, Idag videokamera och massa mat!!!

Så vad har lilla Annso gjort idag då??
Jo jag har varit på Maxi på förmiddan för att köpa den där videokameran som darling tjatat på att vi ska köpa.  Nu äre gjort iallafall!!!
Den var bra  oxå!!
Åkte hem och hann städa i sovrummet och lite i köket innan Nathalie och Cerine kom hem frånskolan ochh strax därefter även Jonas och filippa.
Nu ikväll drog jag iväg med Lena för handling på Maxi.
Bllev en kundvagn och lite till.  Nice nice nu har vi det mesta för nåfra veckor igen.  Sköna att veta.
Imorgon har Nathalie skidor men jag hade helt glömt bort det så jag är tvungen att köpa ett par skidor till henne i morgon.  Även att hon är lite krasslig så imorgon blir hon hemma från skolan, eller hemma å hemma hon måste följa med mig Cerine och Vincent till tandläkaren. Cerine ska in och undersöka sina tänder. 

Hörde att Madde hade kommit in på skolan i Eskilstuna nu.  Åh gud va kul för henne!! Nu tar du den chansen !!!!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det mys med min lovely.





My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar