Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 17 januari 2011

Dagen

Åh vad jag är lycklig.  Jag  har verkligen allt jag kan önska mig.  Hoppas bara på att tröttheten släpper snart så jag får göra allt jag vill göra med barnen och med min älskade man.

Dagen tillbringade jag och Vincent i stan.  Lämnade in papper på Försäkringskassan som måste in och som jag har väntat evigheter på.  Får se vad det ger.  Har även möte med min handläggare nästa vecka. 
Träffade Sandra och gullingen Alvin.  Tog en sväng in på hm och kom ut med tre t-shirts till Filippa, en till vincent och en till nathalie/cerine.  Även lite annat smått å gott som shampo + balsam och hårinpackning som är ett måste nu på vintern då luften är torr.
Var sen in på Hemköp och handlade som vanligt mer än vad jag orkade bära.  Men det gick som alltid men med lite besvär.
Hemtex har ju världens rea pga. att dom ska stänga så vi var in och jag hittade två sittkuddar till vincents rum och en duk som jag länge letat efter.
Ja det var dagens shopping det.

När vi kom hem så tog vi det lungt en stund innan vi tog tag i tvätten, disken m.m  Även att jag möttes av snickaren så nu måste det städas lite nere men med tanke på att han kommer i morgon igen så avvaktar jag tills allt är klart.  Blir fin fint.
gjorde kyckling, ris, potatisgratäng och sallad till middag.  Mumms!!!

Nu ska jag fortsätta med att ta det lungt.   På återseende imorgon.



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar