Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 19 januari 2011

My day

Men go kväll på er alla underbara glada pöjkar å flickor.
Vad har ni haft för er denna soliga underbara sen vinter dag då???
Själv så har jag varit en snabb sväng in till stan med min lilla Vincent.  In på Claes ohlssons och köpte lite mer galgar och sen en snabbis in på Kappahl för att köpa en tröja. Superfin men har tyvärr inga kort på den.  Sist men inteminst så var jag ner på Albins för att hämta Vincents presenter som jag visserligen köpte igår men som jag lät ligga kvar tills idag. 

Väl hemma igen så ville lilleman sova middag (sen middag) så jag passade på att städa nere i trappen nu när snickaren är klar dör nere.  Fin Fint!!!
Appropå snickaren så skulle han komma idag för att fixa det sista i vardagsrummet men han dök aldrig up.  Hmmmm åh jag som ser fram emot att det blir klart snart. Den som väntar på nå gott...................

Pannkaka till middag när resten av min älskade familj var hemkommen. 
Filippa somnade i soffan rätt snabbt.  Nu är damen vaken och är superpigg. 
Nathalie, Cerine och Vincent har precis lagt sig.  Jag har duschat och gjort mig klar för en skön och slapp kväll. 

Imorgon kommer min papps på besök på förmiddagen. Sen ska jag försöka hinna in till stan om orken finns för jag har lite ärenden bla på apoteket.
Sen hem för att förbereda mat m.m. .  Kvällen blir spännande och ska tillbringas med svärmor.

Det var allt från mig idag.  Men på återseende imorgon.




My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar