Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 18 januari 2011

Besök........

Nä men god kväll gott folk Jonas här.
Nu tänker jag skriva några rader om hur jag har blivit-
Jag Jonas Christoffer Berglund Född och uppvuxen i Njutånger med skilda föräldrar.
Min mor var eller är en ekonom och dethar jag blivit lärd att man ska vara rädd om slantarna.
Hela min uppväxt har hon tutat i mig och min bror att det är viktigt att få pengarna att räcka till.
För min bror har det gått illa han vetinte skillnad på 1 kr och 1000 kronor "inget att bocka sig för".
För mig däremot har det gått hyffsat jag har försökt hålla en lite buffert och så.
´Jag träffade min underbara, vackra och sköna fru och hon är som min bror. För att göra en lång historia kort vilket den inte blev ser jag nu så har JAG TRILLAT DIT jag är snart för en missbrukare erkänner aldrig SHOPPOHOLIC jag har spenderat mina pengar på
1. Keramisk kock-kniv           399
2. 2 Batterier till RCbil            950
3. Laddare till ovan                 450
4. Laddningsbara 1,5v AA      104
5. Led slinga till bakom tv        130
6. Salompasplåster                  100
7. Värmehandtag till MC         299
8. Kullager till RCbil                120
Ja ni ser det ser inte bra ut ska nog ringa Lindalen imorgon Tack och Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar