Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 7 januari 2011

Ledig Fredag

Fredag idag och hela familjen samlad.  Nice........Me Like!!!
Dagen började med att vi fick ett positivt samtal från skolans rektor.  Inte alltid man får det från våran skola.
Sen åt jag min vanliga Langos till Fruksot medans resten av familjen åt "vanlig" frulle.  Jag är helt galen i Langos.  Skulle kunna äta det varje dag till Frukost Lunch och Middag men då skulle jag nog rulla fram inom en snar framtid. 
Sen packade vi med oss allas skrillor och gav oss upp på isen. Fick börja med att skotta.  Åh va länge sen det var jag åkte men gud så kul det var.  Sa även till en skottare med traktor att han skulle ta isen men då var vi på väg hem så nu hoppas vi att den är skottad nästa gång vi kommer dit.  

Kort från dagen på isen kommer senare.
Nu ska vi mysa med våra barn lite....................



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar