Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 11 januari 2011

Idag är det tisdag och jag hoppas veckorna fram till påsk går fort,  vill ha vår snart!!!
Igår var jag på en massa möten, gick bra med alla men efteråt var jag helt slut som jag misstänkte.  Huvudvärken kom på första mötet så det vara bara att hålla ut.  Kom hem vid fyra.  Käkade och resten av dagen var jag helt deckad.  Migrän igen.  Fan var ju inte länge sedan jag hade det sist juh.  Jobbigt.  Låg och frös, mådde illa, hade värk i naken och ryggen.  Tur man har den bästa mannen i världen som masserade och värmde min nake och rygg.  Tyvärr så blev det inga framsteg och värken höll sig kvar.

Idag mår jag betydligt bättre men fortfarande inte bra i huvet.  Jobbigt.  Lämnade Filippa på dagis så jag får lite lugn å ro.  Nu har Nathalie, Cerine och Filippa fått fritidsplats mellan halv sju till halv fem på dagarna. 
Blir långa dagar men förhoppningsvis så blir jag frisk och då behöver dom inte ha platsen längre.
Mina stora underbara var med mormor igår efter skolan och fick nya skor.  Dom skulle köpa vinterskor men det gick väl sisådär.  Nathalie kom hem med ett par ofodrade stövlar.  Cerine däremot hade köpt riktigt varma skor som hon kan ha nu när det fortfarande är kallt och snö ute.  Så går det när man skickar mormor att köpa skor med barnen. Då gör barnen som dom vill. 

Idag har jag typ bara tagit det lungt.  Försökt vilat lite men det går inte alltför bra då jag känner stressen över allt som jag egentligen borde göra.

Imorgon måste jag in till stan och köpa tvättmedel m.m.  Hann och hade ingen större lust igår då jag mådde som jag mådde.  Tvätt fulla badrummet som måste bli tvättad. 
Näe nu måste jag passa på att vila medans vincent sover.



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar